Mina mål med träningen

Träning

Detta nya år innebär även nya träningsmål. Och sedan mitt ryggskott i början av december är det prio ett för mig att bli bra men utöver det har jag många andra mål med. Men det är nästan lättast att sätta upp delmål med träningen men jag har några generella som jag jobbar mot konstant.

- Starkare bål. Dels för mitt jobb men främst för min rygg. Jag har haft problem med ryggen sedan högstadiet och nu på slutet har den varit hemsk. Så det är skärpning nu och hittills har jag gjort rehabövningar nästan dagligen detta år. Det ska fortsättas och förmodligen kan jag bli jämnstark då jag för tillfället är starkare i vänster sida.

- Fortsätta gå på pass. Gruppträning är mycket lättare för mig som annars ger upp lätt för jag blir less, men gruppass är grymt. Jag älskar spinning och bara min rygg är bra ska jag fortsätta med det och även testa cirkelfys.

- Ta 100kg i hip thrust igen. Älskar denna övning och den är även bra för min rygg och det går att öka i vikt ganska snabbt bara man kommer igång. Jag gick från 70 till 100kg ganska snabbt och gjort ändå ca 6x3.

- Sist men inte minst, fortsätta med träningen vad som än händer. Jag flyttat till Italien ganska snart men hade ändå försöka hålla igång träningen och fixa en Pilatesboll dit.

Gillar

Kommentarer

Matildaberlin
Matildaberlin,
Men åhhh! Verkligen SÅ himla bra mål!! You go hun!!! <3
nouw.com/matildaberlin
emmeliesehlin
emmeliesehlin ,
Ja, nu är det bara att köra! <3
nouw.com/emmeliesehlin
amandalarssons
amandalarssons,
Så roligt att läsa! 😃 måste också sätta upp mål med min träning!
nouw.com/amandalarssons
emmeliesehlin
emmeliesehlin ,
Åh vad roligt att höra! Ja men gör det, ta både kort- och långsiktiga!
nouw.com/emmeliesehlin
celinelundqvists
celinelundqvists,
Lycka till! Tror detta går superbra för dig <33
nouw.com/celinelundqvists
emmeliesehlin
emmeliesehlin ,
Tack! Ja, jag ska göra allt jag kan<33
nouw.com/emmeliesehlin